Lunchdags

2010-03-23, 13:46:52 / Kategori: Allmänt
Hej och håååå.
Sitter just nu och äter lunch. Wok faktiskt. jag har varit duktig och tagit med mig matlåda. haha :)
Idag är J ledig, precis som vanligt på tisdagar. Tråkigt att luncha ensam ..

Imorse när jag kom till jobbet så va det ett BOMBNEDSLAG. Byggarna var här igår och fortsatte på köket. det gamla köket stod mitt i salongen och allt var bara kaos kaos kaos. Så jag tog tag i allt och städade undan allt. Nu är det rent och fint, tills som kommer nästa gång och stökar ner igen... blä.

Igår efter jobbet åkte jag förbi lite affärer. Köpte b.la. en ny mascara, lite smink borstar, nagellack (grafitgrått med glitter!!), en kofta, en tröja och en present till en kompis. Allt detta på 30 minuter i olika affärer. Lite grym är man väl?

På tal om mascaran som jag köpte, jag har aldrig provat den förut, och hann inte göra det imorse heller. Någon som har den eller har haft den som kan berätta vad du tyckte om den?


det är den här fast i cerise rosa, och böjd borste. Den heter typ false lashes volume eller nåt. Hittade ingen bild på den.. Från Maybelline :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?