Onyttigt

2010-03-27, 17:15:20 / Kategori: Allmänt
Äntligen hemma. gud vilken dag det har varit. Pricken över i:et blev att det blev lite fel med bokningarna på slutet.. Börjar bli lite trött på det nu..
Vi hade som ni redan vet galet mkt att göra idag. Nu har verkligen vårrushen börjat..
Idag blev det en väldigt onyttig dag. Ballerina till lunch, och Billys panpizza till middag. jag orkar inte laga middag, e så trött!

På tal om onyttig lunch så är det vääääldigt vanligt bland frisörer att det blir så. Vi anpassar ju våran lunch efter kunderna. På vissa salonger får man kanske 10 min lunch och då slänger man bara i sig något. Jag & J stryker alltid en timme var på oss så vi får våran timme. för det har man ju rätt till!Men ibland blir det såhär också, speciellt på lördagar eftersom vi bara jobbar till 16.

Ikväll har jag inga speciella planer. Funderar på att ha en sån där ''ta-hand-om-mig-själv''. Lite inpackning, fotvård, nagelvård, ansiktsmask o lite sånt mysigt.

Titta in senare, så delar jag med mig lite info om en jätte bra produkt.

PUSSSSSS!/ E

Majda

Hej på er! Jag såg att ni hade komenterat min blogg www.meandmyprince.blogg.se, jag ville bara säga att jag nu följer er blogg på bloglovin, så nu har ni 1 prenumerant extra. Kram Majda



2010-03-27, 18:08:54 URL: http://meandmyprince.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?