Bloggpaus

2010-04-05, 14:26:11 / Kategori: Allmänt
Heeejsan!
Nu har vi haft en liten bloggpaus. hihi, det blir så när det är påsk och man ääääntligen är lite långledig. Då tänker man bara på att njuta av att va ledig och inget annat.
Annars så är allt bra. Vi jobbade i lördags mellan 10-14. Vääääldigt onödigt, eftersom de va dött typ. jag va redan irriterad när jag kom till jobbet eftersom jag möttes av att det hade varit inbrott i min bil under natten. Låset va helt uppbrytet och de hade tagit bilstereon och slängt runt allt annat runt om bilen. Så jävla onödigt..

Annars så har det inte hänt så mkt under påsken. Jag har haft en liten party helg. I fredags fyllde en av mina vänner år, så jag va där på fest. I lördags blev det utgång och igår bara påskmiddag och sedan bara lata mig på kvällen..

Nu laddar jag ner lite musik, som ska in på ipoden sen.. Det behövs, för på lördag drar jag utomlaaaands.

Vi hörs sen. Puss / E



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?