Jag längtar ...

2010-05-06, 15:48:49 / Kategori: Allmänt
.. tills klockan slår 19 idag. Varför? jo jag och J ska nämligen ha tjejkväll här ikväll. Färga o klippa varann!
Så jäävla härligt! jag har längtat till den här dagen nu i 10 dagar typ  hahah:) min toning har börjat släppa och löshåret o slitet efter alla föningar & lockar hahah :)
Så lägga en ny och snygg toning på allt ( Svart ) och sedan klippa typ 1,5 cm på längden. Bara fräscha till allt igen..

Sen ska jag göra J's utväxt och kanske lägga en koppar toning på allt. OM HON VÅGAR. hoppas hoppas! de skulle bli så fint till hennes ögon. ska försöka övertala henne , sen blir det en toppning på det också!

Nu ska jag upp och klippa. Ska be J blogga lite senare

PYSS & KJAM!/ E



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?