te å mys i sängen..

2010-04-13, 22:40:20 / Kategori: Allmänt
gu va trött ja e!!! litet snabbt inlägg sen sova!! har varit på en långpromenad med min syster efter jobbet =d
Så nu driker ja lite te i sängen .. så jävla kallt ute, och på dagen super varmt?! märks att våren inte riktigt har kommit igång. Mina tår e kaalllaaaaaa. gu vilken dag min.. lyssna på d här Jag tog lunchen på stan begav mig till ett tatto ställe infamousstudio å boka tatto tid till mig i maj =) weehooo och smidig som ja e hinner ja tillbx till min 14.00 kund.. men när ja kommer in på jobbet ser ja att min chef håller på och slingar en annan kund som han fåt som drop in under min lunch =/ shit tänker ja han som e piss på folie slingor.... JA MKT JÄVLA RIKTIGT ja får slinga om henne sen de e fan inte OK!!!!! suck suck aaa guuu stackars tjej, han är skådis och håller på med en serie inspelning och hon kan ju inte se för jävlig ut?? gu ja gjorde mitt bäste men de va ok bra när ja var klar.. De jag menar är att jag gjorde så gott ja kunde me alla dom fläkar och gud vet vad!!! ja jaa hon vill komma tillbax till salongen men till mig så klart ; ) räddare i nöden, synd bara att hon hade får dålig behandlig I VÅRAN salong PINSAMT,,,,, oufffffffffffff...... andas ljupt...


S A K N A R   D I G   E !!!!!! 

ja boka ialla fall tatto tid idag något posetivt hihihi längtar såååå....

puss på er.. ps varför ja inte bloggar på dagtid är E har jobb-datan med sig =/ så blir en kvälls blogg denna vecka.. hoppas okiii.. kjammmmmm / J



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?