torsdag snart dax å gå hem =D

2010-04-08, 18:18:13 / Kategori: Allmänt
hej hopp, oj vilken dag.. har haft en blondin som blivit röd/guld/koppar.. det är värsta projektet, men så fint det blev!! Ja e galet nöjd och hon med =) synd att ja inte kan fota alla mina kunder =( vill så att ni ska se ju!! ni får lita på mig helt enkelt å fantisera i huvet era hihihi... I dag jobbar både jag å E å våran underbara chef hahaha å 2"lärlingar" oufff.....   Såååå trisst att E lämnar mig här på lör en hel VECKA hur fan ska ja stå ut?? men men hoppas på fullbokat så kan ja bara ha mitt sen gå hem... just nu förstår ni drar inte ja å E jämt med dom andra! lite jobbit hopas bara de är en period?! annars?  ja då kommer nog inte vi jobba kvar här längre en över sommaren!  Ja e fortfarande possetiv, allt kanske blir bra när ombygget e klart..  vi säger så, så länge =)  nää hoppaas E klipt klart sin kund snart hon hade köpt ben and jerry glass, mumms som ja/vi tänkte fika på idag! om vi hinner annars imorgon (freedddaaaags mysssss) hiihihi...  ju va tiden går fort.. fredag hela veckan låång. Idag ska ja gyma efter jobbe brukar göra de 3dagar i veckan =) e ju sommar snart allihoppa, e ni och trännar??? hiiihihi....  okii ska röja lite här.

höres snart kram / J



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?