VI HÅLLER PÅ O DÖR!!

2010-04-23, 16:28:13 / Kategori: Allmänt
HEJ!!
Jaa, precis som rubriken sån håller vi på att gå av på mitten!!! fan va bokningar vi har.... men kul och göra lite. E fick lunch nu ja har redan haft. Imorgon väntar ännu en heeelvetes dag. Båda är fullbokade imorgon med..
De som ståår på schemat nu är en varsin behandling igeeeeen. tredje för mig idag (E).
Andra för mig(J) men massa klippningar emellan =) weeehooo nu har min (J) kommit så E får fortsätta skriva bye..

Jaa, ja va ju som sagt bortrest förra veckan och fick åka BUSS!!!! hem i 2 dygn. inte ok!! Tog ledigt från jobbet på måndagen med, så jag kunde vila ut o va pigg på jobbet på tisdagen. resan va iaf super lyckad. Hann träffa alla mina vänner och släktingar. Gå på bröllop o va tääärna. Nu längtar jag till sommaren som bara den!!!

Nu blir det en sväng ut på gatan o kolla så jag inte fått P-böter HAHA! min kund kommer kl 17. Sling & klipp blir det då. sedan hemgång.

PUSS så länge / E & J



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?