Lördag

2010-03-27, 11:41:19 / Kategori: Allmänt
Godmorgon.
Ja, det känns fortfarande som morgon. Idag är vi alla trötta. En stor nackdel med att vara frisör är att jobba lördagar. Men å andra sidan har vi ju en ledig dag mitt i veckan! Imorgon är det iaf söndag, vilket innebär STÄNGT. woho! så skönt..

J la ju upp lite bilder igår såg jag nu. bra bra :) Den sista har jag gjort. Populärt de där med sidecuts. (rakat eller kortklippt på sidan).
Jag sitter nu och mumsar i mig ballerina KLADDKAKA. Är det inte bara föööööör god? Doppa i mjölk och det är sååå sååå god. Min kund kommer om 15 min, skönt med en liten paus.
J står uppe och slingar & färgar sin kund. hoppas hon e klar snart så hon kan komma hit o joina mig medans kunden sitter i färg.

Vi hörs senare idag. PUSS! / E




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?