Produkttips

2010-03-27, 23:29:21 / Kategori: Hårtips



En lätt creme som ger en fantastisk glans samtidigt som den kontrollerar flygigt hår. Den ger en frisk och mjuk känsla utan att tynga ned. Låt håret självtorka för att reducera tjockleken, föna eller platta det sedan. Värmeskyddande och ultimat för att ta bort småhår som spretar. Kontrollerar alla flygiga testar och gör håret silkesmjukt, glänsande och färdigt för fest. Väck liv i dina lockar och fräscha upp dem!

Den är lätt med en smidig och mjuk konsistens. Den ger silkigt, blankt och friskt hår och kontrollerar flygigt hår.

Hårtyp: alla typer och alla längder.

Doft: Fruktig


Användning
På fuktigt handdukstorkat hår: applicera direkt på fingertopparna och fördela jämnt över håret.
Låt självtorka, föna eller platta håret.

På torrt hår: applicera en liten mängd på fingertopparna, fördela över hårtopparna för att tämja rufset och fortsätta festen!

Så står det om den när man läser om den på internet. Och det stämmer så bra så. Jag använder denna produkt varje dag efter att jag stylat mitt hår. det spelar ingen roll om jag plattar, lockar eller bara låter det självtorka. Den är ändå bäst. Jag har provat många många olika silkesdroppar, som man kan jämföra denna med lite också eftersom den sluter igen hårstrået på ett bra sätt, men inget funkar lika bra på mitt hår.
Under vintern var mitt hår väldigt elektriskt och flygit, och det här hjälpte utmärkt. Den är såå värd pengarna!

Priset ligger mellan 199-299 kr beroende på salong.
Finns endast att köpa på salong!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?