Träningspass på jobbet?

2010-03-25, 17:41:50 / Kategori: Allmänt
Godkväll.
Nu har vi inte hunnit blogga på hela dagen pga MASSA jobb. Kunder, packa upp grejer, fixa med köket, byggarna har varit här och allt har varit kaos. Min kund sitter och väntar och har tid om 5 min, hihi så jag hinner blogga lite snabbt. Vi har bärt ner MASSA kartonger till nedervåningen eftersom byggarna ska måla om där allt står nu. och det är inte lätta kartonger. nej nej, så det blev värsta träningspasset på jobbet. haha :) J och jag va helt döda efter!

Tänkte visa lite utav vårt nya kök.. hihi




Lite av köket, schampongeringsdelen och färg lagret. Allt detta låg i kartonger (det är 3 skåp till) och vi har sorterat o så jätte fint. (kommer döda någon om vi måste plocka ut allt igen) haha!

Ha de bra. Nu är det klippdags. Puss / E




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?