Sön..

2010-04-11, 13:19:00 / Kategori: Allmänt
heeej.. Ja lite små bakis söndag förmiddag. ska snart gå ut på promenad med min mor =) ska bara ska bara blogga först å drika upp min latte =) Ja i går jobbade jag sj med chefen, E är ju bort rest en vecka guuuu va skönt för henne de är hon värd.. De va helt ok i lör på jobbet mkt som vanligt för mig och han hade nån drop! de börjar hända grejer med i salongen =) igår gjorde dom klart på utsidan me skyltningen sååå kul, De blev nice,vi syns lite mer nu.. visitkorten hade kommit men va fel stavat ASSSÅÅÅÅ hur svårt ska de va???? Vi är i stort behov av dom.. när man har en nöjd kund vill man kunna ge dom ett kort me sitt namn ju!! suck Vi har inte hafty på 1-2månader nu INTE OK!!  jaja   igår efter jobbet åkte ja till en mkt go vän jessica å snacka skit
å vänta in 4till tjejer sen bestälde vi mat och drack massa vinoooo hihi så trevligt å bara snacka skit om allt å inget, sen blir man ju så lak när man ska åka hem å inget funkar i sl trafiken grrrrrr,,,,, en å enhalv jävla timme tog de å åka hem inte ok!!  Sen va sängen underbar =)

åååå va klockan rusar måste äta frulle med.. jordgubbar med a-fil mumss lite honung över toppen... mumssss  vilken sommar kännsla där ; )

pösss pössssss  / J



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?