Öh okej?

2010-05-03, 22:54:19 / Kategori: Allmänt
Fick ett samtal av chefen för en timme sen.

Han: Ringer jag olägligt?
Jag: Nej de lugnt..
Han: Okej, tänkte ba kolla om duu kmr på min & min sons middag på lördag?
Jag: Nej jag kan tyvärr inte. ska på konsert..
Han: Aha hm. så du kmr inte ens på din chefs födelsedag...
Jag: eh nej, jag kan inte...
Han: Men jag har ju bokat bord för 18 personer.. Nu kmr inte J heller komma.
Jag: Vet inte, har inte pratat med henne.. jag kan inte iaf.
Han: Jo jag vet. hon kmr inte.. va dåligt att ni inte kommer.
Jag: Men jag kan inte säger jag ju.
Han: Aja ok.. vi hörs imorgon. Klick

HAHAHHAA, asså snälla säg mig. Skojar han med mig?

A

assa...inte ok...!!!!! Hall hart i varandra tjejer, ni klarar det har! och bara for att chefen verkar ha problem, sa lat inte honom krossa er. FOkusera pa kunderna, det forsoker ja gora varje dag pa mitt jobb ;). Kraaam!



2010-05-04, 16:08:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?