huvudvääärk

2010-03-30, 15:46:52 / Kategori: Allmänt

Heeej!
Jag har verkligen huvudvärk. målarna är här och målar och det luktar som bara den!
Idag är det ganka lugnt på salongen. vart är alla människor? vad gör alla idag?
Min kund kommer om en kvart iaf. En jätte söt tjej, undra vad vi ska hitta på idag. hoppas hon e lite modig så vi kan vara lite kreativa.

Idag fyller min syster år så ska hem snabbt efter jobbet.. Det blir lite småfirande med familjen hehe..
J är iaf ledig idag. lylloo. pratade med henne i telefon, då satt hon och beställde hem lite grejer från H&M.

JUUSTE, vi bloggade inte så mkt igår ju. men på lunchen gick ju J och jag iväg till en skoaffär i närheten av salongen. Och köpte ett varsitt par skor. Jag ett par nitklackskor. och hon ett par kängor typ till våren. Hur fina som helst! :)


Mina ser tyyp ut såhär bara att det är nitar,strass & diamanter på. Ska ha dom på lördag tror jag. kan fota då och visa hihi. I LOVE THEM!

/ E




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?