lycklig

2010-03-31, 23:49:40 / Kategori: Allmänt
Imorgon är ingen vanlig dag. Deeet är nämligen dags o sätta i mitt kära löshår. Det ska bli såå härligt. Som jag har längtat. För jag hatar längden på mitt hår nu..
Det är nämligen så att jag hade långt hår, sedan klippte jag mig i en Victoria beckham page(bob) för ca 3.5 år sedan. Jag lät sedan de växa ut och sparade ut håret igen.. när de va långt igen så klippte jag mig kort igen. Och nu har jag börjat spara igen. Men jag ska inte klippa av det nu..

Min plan är att sätta i löshår nu medans de växer ner till en snyggare längd. sen får vi se vad jag hittar på. J & jag har pratat lite om någon sorts sidecut. men vi får se hur det blir med det....

Jag lovar att lägga in före & efter bilder på håret. Så ni får se hihi.
Nu är det läggdagss. upp & jobba imorgon igen. blää, den här dagen har verkligen gått supersnabbt.

Godnatt, vi hörs imorgon från salongen <3 / E



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?