tis kväll, hemma själv =)

2010-03-30, 22:41:35 / Kategori: Allmänt

Ja nu e klockan 22.20 å jag e klar med tvätten =) så drygt å tvätta kvällar!! nu ska ja njuta av min lediga kväll me lite Yogi Tea  Calming organic herb and spice influsion så gott bra kvälls tea =) annars kan ja rekomendera  om man har lingonveckan lr bara helt enkelt e svullen i kroppen"vätska"  Åkerfräken-te (märke salus) finns på hälsokosten. drick hälst utan socker å mjölk om du kan ; ) 

ÅÅÅ har lite ångest inför imorgon prata med E i telefonen för ett stund sen, hon spyde gala över hur sur å grining chefen har varit hela dagen!!! dåå vet ja ju hur han är imorgon med, som alla vet är det ju påsk till helgen tors halvdag som vi så gulligt jobbar heldag!!!! å fredag stängt å lördag klämdag som han nu vill att vi ska jobba men va fan vem klipper sig då?? å sön mån e ju röda dagar varför ha öppet lör undrar man?? Han får ångest att de e stängt så många dagar! som om ja bryr mig de e väll inte vårat fel att de är röda dagar å sveriges befolkning firar påsk?! LR?? SUCK nå  va tycker ni ??  ha ha gu va upprörd ja e får tappa upp hela badkaret med mitt calming tea? mohahaa..

I dag gick ja upp 09.00sen in i ducha snabbt! blev hemtad kl 10.00 i väg å åt frukost på ett kaffe stor latte å mummsig macka =) bästa börja på dagen, å snacka massa skit sen va ja tvungen å handla en blommig klänning så hett till våren, den gick i blå lila toner, nice. å kolla lite eftert svarta skin jumpa skor men hitta ej =( suck..  tröstade mig med att beställa lite från h&m på efter middagen. en lång klänning ochså blommig å 1part skor å en svart sommar klänning, längtar så till varmare väder..  nä mina söta läsare nu ska ja lägga upp mina trötta fötter på soffan =)  e helt full bokad imorgon, allt från avfärg till klippningar OMG!! men kul =)

pöss påer  / J




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?