Tisdag

2010-03-16, 18:07:55 / Kategori: Allmänt
Heejsan hoppsan!
Sitter på salongen nu, snart är det stängdags. Baraaaa 50 minuter kvar. känns super skönt, eftersom den här dagen har hållt på i evigheter.
J är ledig idag, så jag har jobbat ensam med chefen idag. han gick vid halv 5 så sen dess har jag varit ensam. tråkigt, kanske börjar prata med väggarna snart av min ensamhet. haha skämt åsido.. Tur att man har haft kunder iaf.

Jag måste bara berätta en kund idag. Okej, visst har man sett lite kvinnor med skägg, och manliga drag. Men idag klippte jag en kvinna med världens mustasch, och jag lovar. hon va kvinna. 100 %!
Väntade liksom bara på att hon skulle fråga om jag kunde trimma hennes mustasch också. Jag vet inte om grejen var att hon ville se ut som en man? För hon ville bli klippte riktigt kort också. Jaja, blev bara så chockad.

Nu har jag inga mer kunder för idag, skönt. kan jag börja städa snart, och stänga i tid för en gångs skull!
Imorgon är jag ledig, skönt skönt.

Vi hörs.

/E



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?